Sklep internetowy, działający pod adresem www.najlepszamuzyka.pl, prowadzony jest przez firmę: Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą” z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159, NIP 645-100-28-72, Regon 271027664, działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez burmistrza miasta Tarnowskie Góry pod numerem ew. 4671/93/MR.

REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep internetowy najlepszamuzyka.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.najlepszmuzyka.pl, a także e-mailem pod adresem: sklep@najlepszamuzyka.pl i telefonicznie: (+48 32) 383 12 50, nr kom. +48 660 455 651 w godz. 8.00 – 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).

3. Sklep prowadzi sprzedaż artykułów znajdujących się w ofercie (zamówienie zwykłe) oraz artykułów sprowadzanych na zamówienie klienta (zamówienie specjalne).

4. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia zwykłego, jak i zamówienia specjalnego, jest podanie w formularzu osobowym numeru telefonu lub/i adresu e-mailowego – po przyjęciu zamówienia sprzedawca może dokonać jego potwierdzenia drogą telefoniczną lub/i poprzez e-mail.

5. Realizacja zamówień specjalnych wymaga uiszczenia od 0 - 50% wartości zamówienia (ustalane indywidualnie) - tytułem zaliczki - przelewem bankowym na konto sklepu lub gotówką w przypadku składania zamówienia osobiście.

6. Stosownie do unijnego prawa o ochronie danych osobowych, dane Klienta wpisane w formularzu osobowym zostają wprowadzone do bazy danych sklepu najlepszamuzyka.pl. Administratorem tych danych jest Sławomir Kocjan, Firma Handlowa ”Pod Nazwą”, ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo żądania sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. (Więcej na ten temat w osobnej zakładce Polityka prywatności.)

7. Do każdej przesyłki z artykułami dołączany jest paragon fiskalny (chyba że Klient w czasie składania zamówienia wyrazi wolę otrzymania faktury VAT poprzez zaznaczenie takiej opcji na jednej z podstron sklepu). Paragon bądź faktura VAT wystawiane są tuż przed przekazaniem artykułów do wysyłki.

8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu zwykłym, bądź całkowicie je anulować, o ile nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzje o odwołaniu zamówienia można przekazać: e-mailem: sklep@najlepszamuzyka.pl lub telefonicznie: (+48 32) 383 12 50, nr kom. +48 660 455 651 w godz. 8.00 – 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).

9. Zamówienia specjalne nie podlegają zmianom ani anulowaniu.

10. Ceny wszystkich artykułów w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy towarze będącym na stanie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

12. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Na czas oczekiwania przez Klienta na przesyłkę składają się: czas realizacji zamówienia i czas dostawy przesyłki. Nie wszystkie towary znajdujące się ofercie sklepu posiadamy na bieżąco w magazynie, z tego powodu na długość okresu oczekiwania może mieć wpływ czas realizacji zamówienia przez dystrybutorów, zwłaszcza w przypadkach płyt sprowadzanych spoza Europy. Natomiast produkty, które mamy w magazynie, są wysyłane do Klientów na bieżąco codziennie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych), zgodnie z wybraną opcją zapłaty i dostawy.
Sklep najlepszamuzyka.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

13. FORMY PŁATNOŚCI. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 
- gotówką lub kartą płatniczą w przypadku osobistego odbioru zamówionych artykułów w siedzibie naszej firmy w Tarnowskich Górach przy ul. Zagórskiej 159 - w biurowcu przy Gwarku Śląskim Centrum Handlu, p. IV, pok. 408, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych);
- gotówką przy odbiorze („za pobraniem”): należność pobiera kurier; 
- przelewem bankowym na konto sklepu (przedpłata): Klienci, którzy wybiorą tę formę płatności, otrzymają e-mailowe bądź telefoniczne powiadomienie o skompletowaniu przesyłki. Równocześnie zostaną poproszeni o przelanie kwoty odpowiadającej wartości przesyłki na wskazany przez nas rachunek bankowy sklepu. Przesyłkę wyślemy po wpłynięciu pieniędzy na konto (co zazwyczaj następuje w następnym dniu po dokonaniu przelewu); 
- przez system PayPal i dostępne w nim sposoby zapłaty (m.in. karta kredytowa, przelew bankowy)
- przez system Przelewy24 i dostępne w nim sposoby zapłaty (m.in. karta płatnicza, przelew bankowy, Blik) - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

14. ZWROTY. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dlatego płyty CD, płyty DVD, płyty LP muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni razem z dowodem zakupu tego towaru i pisemnym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep najlepszamuzyka.pl nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

15. GWARANCJA. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

16. REKLAMACJE. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady fizyczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo na adres: reklamacje@najlepszamuzyka.pl. Wyślemy po uszkodzony towar kuriera lub poprosimy o odesłanie go przesyłką pocztową pod adres: Firma Handlowa "Pod Nazwą", ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry. Sklep najlepszamuzyka.pl nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon/fakturę z możliwie dokładnym opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

17. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą Sławomir Kocjan, Firma Handlowa „Pod Nazwą”. Utrwalenie zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.



W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny - tel. (+48 32) 383 12 50 w godz. 8.00 - 16.00 (codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).