NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
 
 
  • Zrobiłem zamówienie i chcę zapłacić zwykłym przelewem - gdzie znajdę dane do przelewu?
Dane te pojawiają się przy procesie zakupów i w e-mailu, dla przypomnienia podajemy je także i tutaj:
Credit Agricole 14194010763004753000000000 
Sławomir Kocjan, F.H. "Pod Nazwą"
ul. Mieszka I 28
42-690 Hanusek



  • Czy mogę dostać rabat w sklepie najlepszamuzyka.pl?
Tak, proponujemy rabat Stałym Klientom. Ale aby zadziałał, trzeba mieć zarejestrowane konto Klienta (nie Gościa). Oraz być Stałym Klientem ;)
Jeśli chciałbyś / chciałabyś większy rabat w naszym sklepie - napisz do nas! Zobaczymy, co się da zrobić!



  • Czy mogę dokonać zakupów w sklepie najlepszamuzyka.pl bez rejestracji?
Owszem, pamiętaj jednak, że taki jednorazowy zakup bez rejestracji w naszym sklepie wiąże się z pewnymi ograniczeniami – np. przy następnych zakupach trzeba ponownie wpisywać swe dane, gdyż system sklepu Cię nie rozpozna, nie mamy też możliwości przypisania do Twojego konta zniżki dla Stałego Klienta.



  • Czy płyty w sklepie są dostępne od ręki, czy dopiero je sprowadzacie?
Wszystkie płyty z kategorii CD, DVD i LP, które da się włożyć do koszyka, są rzeczywiście dostępne od ręki, a wysyłka ich możliwa od zaraz! Za wyjątkiem rzadkich przypadków, kiedy coś pomylimy lub sprzedamy chwilkę wcześniej np. na aukcjach. Oraz oprócz przedsprzedaży.



  • Kiedy wysyłacie przesyłki?
Wysyłkę robimy codziennie (w dni robocze). Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 13:00 to przesyłka jeszcze tego samego dnia wyruszy w drogę do Ciebie!



  • Jak pakujecie winyle?
Winyle traktujemy wyjątkowo delikatnie, z oczywistych przyczyn. Pakujemy je (od wielu lat!) na tyle solidnie, że nie mamy reklamacji z powodu źle zapakowanej przesyłki. Kartoniki do wysyłki płyt winylowych zaprojektowaliśmy sami - są wystarczająco dobre.




  • Czy można zapłacić przy odbiorze w sklepie?
Nie, niestety od marca 2020 roku (aż do odwołania) wstrzymaliśmy możliwość odbiorów osobistych w siedzibie naszej firmy.



______________________________________________________
W razie problemów - służymy pomocą! Prosimy pisać lub dzwonić.