NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
 
 
Zrobiłem zamówienie i chcę zapłacić zwykłym przelewem - gdzie znajdę dane do przelewu?
Dane te pojawiają się przy procesie zakupów i w e-mailu, dla przypomnienia podajemy je także i tutaj:

Credit Agricole 14194010763004753000000000 
Sławomir Kocjan, F.H. "Pod Nazwą"
ul. Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry


Czy mogę dostać rabat w sklepie najlepszamuzyka.pl?
Tak, proponujemy rabat Stałym Klientom. Ale aby zadziałał, trzeba mieć zarejestrowane konto Klienta (nie Gościa). Oraz być Stałym Klientem ;)


Czy mogę dokonać zakupów w sklepie najlepszamuzyka.pl bez rejestracji?
Owszem, pamiętaj jednak, że taki jednorazowy zakup bez rejestracji w naszym sklepie wiąże się z pewnymi ograniczeniami – np. przy następnych zakupach trzeba ponownie wpisywać swe dane, gdyż system sklepu Cię nie rozpozna, nie mamy też możliwości przypisania do Twojego konta zniżki dla Stałego Klienta.


Czy płyty w sklepie są dostępne od ręki, czy dopiero je sprowadzacie?
Wszystkie płyty z kategorii CD, DVD i LP, które da się włożyć do koszyka, są rzeczywiście dostępne od ręki, a wysyłka ich możliwa od zaraz! Za wyjątkiem rzadkich przypadków, kiedy coś pomylimy lub sprzedamy chwilkę wcześniej np. na aukcjach.
Natomiast płyty z kategorii LP NA ZAMÓWIENIE są... na zamówienie :) Sprowadzimy je dla Ciebie z USA w max. 4 tygodnie.


Kiedy wysyłacie przesyłki?
Wysyłkę robimy codziennie (w dni robocze). Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 14.00 to przesyłka jeszcze tego samego dnia wyruszy w drogę do Ciebie!


Jak pakujecie winyle?
Winyle traktujemy wyjątkowo delikatnie, z oczywistych przyczyn. Pakujemy je (od wielu lat!) na tyle solidnie, że nie mamy  reklamacji z powodu źle zapakowanej przesyłki. Być może nasze opakowania nie są przesadnie ładne, ale z całą pewnością sprawdzają się.

Czy można zapłacić przy odbiorze w sklepie?
Tak. Klienci, którzy odwiedzają nas w naszej siedzibie w Tarnowskich Górach, mogą zapłacić przy odbiorze - gotówką lub kartą płatniczą.

 
______________________________________________________
W razie problemów - służymy pomocą! Prosimy pisać lub dzwonić. 
Poniżej kod QR z wizytówką naszego sklepu (do zeskanowania - łatwo zapisać jako kontakt w telefonie).